Son Dansa Var Mısın?

 


Son Dansa Var Mısın?

Var olmaması gerektiği kadar yalnız bir gün geçiriyorum

Eğer bu gün ölürsem gözüm arkada kalacak

Yaşanmamışlar için yas tutuyorum

Bir elimde sigara, diğer elimde bira

Baş ağrım var ama tek sorun keşke bu olsa



Hayatında yaşanmış her şeyi an ve an duymak isterdim

Ama şu an yalnızım ve biraz da tuhafım

Sensizliği hafife almışım, alışılamayacak kadar karmakarışık.

Senin için bir zamanlar özeldim, peki ya şimdi neyim?



Yeniden özel olmak istiyorum ama olamam

Yeniden ölmek istiyorum ama ölemem

Çünkü artık umutlarım ve hayal kırıklarım çöp kutusunda

Senden kaçıyorum, mesafelere rağmen her an yanında olduğum adam.



Artık yaşantın hakkında hiçbir fikre sahip değilim.

Bir günün artık nasıl geçiyor?

Benden sonra hayatında ne değişti?

Yeniden mutlu olabiliyor musun yoksa sende mi biraz tuhafsın?

Özlüyor musun beni ölürcesine?



Başka dudaklar senin verdiğin duyguları veremiyor asla.

Yanım insan dolu olsa da bu gün yalnız bir gün.

Yıldızlar parlıyor olsa da bu gün bana çok karanlık.

Kuşlar şarkı söylüyorlar olsa da bu gün bana her şey sessiz

Sensiz gülüyor olsam bile her an ağlıyorum



Verdiğimiz kararların sonucuydu bu ve acısını çekiyoruz

Belki bir gün yeniden karşılaşırız

Belki yağmur altında dans ederiz

Belki beraber sarhoş oluruz

Belki yeniden sarılırız

Belki dudaklarının verdiği duyguyu yeniden tadarım.



Sorumluluk içinde boğuluyorum 

Biraz da olsa senden uzaklaşmama yardım ediyor

Hayatını boşver, hiçbir şey bilmeyeyim.

Gel, sadece dans edelim.

Son kez...

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski